Ozlem12 valla tatlım ben daha dün yaptırdım kaldı ki benim gece içmem gereken ilacım var normal bi şekilde gittim gebelik şekeri yoktu bende ama yine de yaptırdım 75 gr içtim içerken sorun yoktu tadı da aynı çilekli sodalar yok mu aynı onun gibiydi ama aç karnına içince son dakikalarda çok bulantı yaptı ama çıkarmadım 3 kere kan alındı ilki glikozdan önce 2 de sonra bu şekilde sormak istediğin bişe varsa cevaplayabilirim