Esinserkan Aysun0101 bence de öyle benim 40+5 olucak bu gece hala ne sancı ne açılma ne su ne de nişan var gerçekten fena halde kafayı yemek üzereyim. Kötü kötü şeyler düşünmeye başladım artık
Aysun0101 Esinserkan aklına kötü şeyler getirme ,her zaman en iyisini düşün bence ,ben öyle yapıyorum , sağlıklı olsunda geç gelsin diyorum hep
Esinserkan Aysun0101 gerçekten sağlıklı olmasını istiyorum o ayrı mesele ama benim derdim annem yanımda toplamda 15 gün bile izin vermemiş patronu. Bebeğim hala doğmadı onu beklerken 1 hafta geçti nerdeyse eğer 1 hafta daha bekletirlerse doktorlar Doğumda ve Doğumdan sonra kayınvalideme muhtaç kalıncam. En çok da korktuğum şey. Yemin ederim o yalnızlık hissi şu an bile içime işledi. Gözlerim doluyor. Allah ım sağlıklı versin ama nolur daha fazla bekletmesin.
Aysun0101 Esinserkan inşallah bi an önce gelirler minoşlar ,ben yanımda kimsenin olmasını istemiyorum ,sadece eşim olsun bana yeter çünkü bu hayatta en büyük destekçim o ,bi tek o varken rahat ederim
rabiaclkmst Aysun0101 karnın semsert oluyor canım doktorum bu iyi bişey dedi normalde de zaten oluyordu ama korktum sıklaşınca benimde ilk gebeliğim çünkü
Aysun0101 rabiaclkmst benimde karnım öyle oluyo hep sertleşiyo öne doğru kendini itiriyo sanki ,bazen sağ bazen sol ,bazende tam ortada göbek deliğinin olduğu yere doğru
Sksjhsh Ilkbebe dikkat et canım Dr ne diyorsa öyle yap benim deli Dr da 42 haftaya kadar bekliyim dedi biz kabul etmedik