Sksjhsh Ilkbebe dikkat et canım Dr ne diyorsa öyle yap benim deli Dr da 42 haftaya kadar bekliyim dedi biz kabul etmedik
Aysunnrrr Ysmgns canım çatı muayenesi yapmadı hıc açılma var mı yok mu bılmyrm ntsde çok küçük sancılar varms ben hıssetmyrm😑
Aysun0101 Mevoli bende çok merak ediyorum ,bizimki 4 boyutluda da göstermedi ,yüzü dönük değildi çok merak ediyorum
Serapozdemir Aysun0101 inş bekletmez bu Ekim bebekleri ne nazlı çıktı ben şimdiye doğururum diyordum hatta 7 Ekim eşimin Doğum günü o zamana gelsin istiyordum ama nerdeeee
Serapozdemir Ilkbebe aman problem olmasın belki her ihtimale karşı beklemek istemiyordur bir de bebeğin tuvaletini yapma durumu var allah korusun
rabiaclkmst Aysunnrrr canım bende p.tesi 40 haftalık olcam bugün kasılmam vardı çok fazla hastaneye gittik doktorum alttan muayene etti 2 cm açıklığım varmış ama nst de sancı çıkmadı bekliyorum bolca hareket et dedi doktor 4 cm olunca yatış vercem dedi sen muayene oldun mu açıklığın falan varmı
Aysun0101 rabiaclkmst bişey sorcam ilk gebeliğim olduğu için nasıl oluyo bilemiyorum ,kasılma nasıl oluyo, nasıl bi şey
Esinserkan Aysun0101 son 8 dediğim günden beri günler 8 yıl gibi geldi ve hala bebeğim gelmedi 😒 Sayma bence
Esinserkan Aysun0101 bence de öyle benim 40+5 olucak bu gece hala ne sancı ne açılma ne su ne de nişan var gerçekten fena halde kafayı yemek üzereyim. Kötü kötü şeyler düşünmeye başladım artık
Arendeniz Aysun0101 Ben 39.haftada hastaneye kontrole diye gitmiştim suyum bitmiş açılmam 3 cm olmuştu acil yatışım oldu ertesi gün doğurdum😂 Doğum denilen olayda her şey olabilir.
rabiaclkmst Aysun0101 karnın semsert oluyor canım doktorum bu iyi bişey dedi normalde de zaten oluyordu ama korktum sıklaşınca benimde ilk gebeliğim çünkü