Ilkbebe canım 41 42 normal diyorlar benim de 40 hafta 3 günlük oldu bugun kontrole gitim herşeyi yolunda daha gelemeye niyeti yok cuma ya kadar bekliycez gelmezse cuma günü suni sancı verilecek sabırlı olun bende öyle yapıyorum son günler cok zor geçiyor insan sabırsızlanıyor artık gelisn istiyor ama zamanı dolmadan gelmiyor minoşlar 😊