Sumeyye19112 Bizde 9+3 üçüz 😊 kasık ağrılarım var hafif de bulantım iki gündür de bir bel agrısı başladı sorma gitsin. Bunlara da çok şükür 🤲
Arweniiikooooo Esse bana da doktor 5 mayıs dedi ☺️ Çok güzel bir hamilelik geçiyorum maşallah bulantısız ağrısız ☺️
Arweniiikooooo Selam kızlar doktorumuz bize 5 mayıs tarihini verdi 🤗☺️ Bugün 11+6 yız çok şükür sakin bir hamilelik geçiriyorum sizlerde durumlar nedir ?🤗
Adagel Merhaba kızlar 8 mayıs görünüyor benimde. Cumartesi dr. kontrolüm var sanırım ikili tarama zamanıymış. Bol uyumalı ama rahat bir hamilelik geçiriyorum çok şükür 🙏🏼
gamze94 Merhaba ben de 7 haftalığım. Sakin bir hamilelik oluyor çok şükür sonuna kadar böyle devam eder umarım💜
kitapkurdu elif_2020 bebeğin boyuna göre onlar biliyor artık. Alışıklar. Benim hesabıma göre de 10+2 ama doktora göre 10. Ama detaylıda daha net belli oluyor
elif_2020 Civcivim_34 bazen sanki büyümüş gibi oluyor sonra yine iniyor, yediğimden içtiğimden galiba 🙂 ama biraz genişledim onun farkındayım.
masalsii 7+3 üm son regl tarihine göre ama ultrasonda 3 gün önde cıktı bebiş 😍 sürekli mide bulantısı arada bir kusma kokulardan tiksinme ve bel ağrısı ile başladı öyle devam ediyor 🤷🏼♀️ Hepimiz sağlıcakla kucagımıza alırız inşallah kızlar❤️