aybogabelkis Ben 10+3 üm 12. Haftada gidicez doktora tekrar sımdılık çok şükür hiç bi sıkıntı yok 🙏 rabbim sağlıkla hepımıze kucağımıza almayı nasıp etsin arkadaşlar 🙏
Civcivim_34 elif_2020 oda çok değil zaten hem ilk defa kilo almak bu kadar güzel olucak biz bayanlar için ☺️
Elifffatih Civcivim_34 Canım dört aya kadar kilo almayın son aylarda elinizde olmadan alacaksınız zaten ilk aylarda alacak bir durum yok aslında
Musel Seydtrker hadi bakalım hakkınızda hayırlısı olsun sizden kan tahlili felan isterlerse burdan bana yazabilirmisiniz bende ona göre cumartesi aç veya tok karna gidiyim muhtemelen benden de isterler çünkü
Seydtrker Musel kan tahlili istemedi şuan ama aklında bulunsun sen artık hamilesin aç kalmaman gerekiyor o yüzden kan alacak olsalar bile tok gitmelisin
Seydtrker Musel Musel 10 gün içinde tekrar gel dedi o zaman kan tahlili yapılacak benim sizin nasıl olur bilemiyorum
Hifa63_ Nasip se benimde doğum 10 Mayıs gibi olacak . Önümüzde ki hafta ikili tarama için gidecez aslında ama ben pek sıcak bakmı yorum bu konuya çünkü doktoruma sordum herhangi bi sorun gözlenirsw bebeğin yaşamına son vereceklermiş ben bunu yapamam ki 😕Siz ne düşünüyorsunuz kızlar ?¿
[silindi] Hifa63_ sizin rızanız olmadan hiç birşey yapamazlar bunun kararını eşiniz ve siz verirsiniz ancak.. içinizi ferah tutun testin sonucu güzel çıkar inşallah 🌸
gzdsyn Merhaba 8+2 haftalığız mayıs sonu gibi inşallah 🙏🏻😍 çok bulantım oluyor özellikle sabahları çok zorlanıyorum yemek vs hiç birşey yiyemiyorum önerisi olan varsa çok sevinirim
Sumeyye19112 gzdsyn kuru yemiş ve tuzlu kraker tüket bastırıyor canım sabah uyanır uyanmaz yataktan kalkma biraz bekle. Ve mümkün olduğunca aç kalmamaya bak azar azar sık ye
Civcivim_34 Elifffatih zaten daha 8 haftalık benim evlenelide 2 ay oldu bi kilo almışım ben de çok almak istemiyorum zaten inş çok almam