Pcosaragmen Eyomi48 evet ezgi milasta ,izanda anlaşması yok ,ama izani düşünürseniz Süleyman bey var o da çok iyi bir Dr ,bir çok yakınım onda doğurdu hatta 2.3.lere bile ona gidiyorlar
Pcosaragmen Kızlar bu arada şeker yüklemesi yaptırdınız mı yaptirdiysaniz nerede ve nasıl oluyor ? Bilgi verirseniz sevinirim,, (insülin direncim olduğu için Dr yaptirmami istiyor)
Eyomi48 Pcosaragmen ben yaptırdım canim büyük bit bardak şekerli su icmemi istediler kötüydü ama içilemez değildi. Sonra 2 saat bekledik ve sonuçlarına bakti, ben de strese bağlı şeker yüksekliği vardi ama yine de diyetisyen e gittim ve sonra düzeldi. Ben çok karşı değildim cunku bazen abartıp sabahları tatlı bir şey yiyebiliyordum.
Eyomi48 Pcosaragmen canim ada poliklinikte yaptırdık, devlette açlık tokluk şeklinde bakılıyor sadece
Melike464860 Sbl_01 rutin olarak fatih demirci ye gidiyordum kontrollere ama doğumumda burcu kasap vardı . Iyikide o oldu cok pozitif birisi Melek gibi bi doktor. Doğumdan sonra bi kaç kez yoğun bakım önünde karşılaştık hep kızımı sordu ilgilendi moral verdi bana .
Sbl_01 Melike464860 ne güzel allah razı olsun öyle doktorlardan inşallah bizlere de gönlü güzel doktorlar denk gelir , Muğla araştırmayı düşünmeye başladım bende
Kbranrr Melike464860 merhaba melike.hanim ben milasta oturuyorum Muğla Sıtkı Koçman Hastanesi’ne gitmek istiyorum orda doğum yapmak istiyorum nasip olursa hastaneden ve doktorlardan memnun kaldınız mı öncelikli tercihim bayan doktor bu ikinci doğumum olucak Allah nasip ederse yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰
Melike464860 Sbl_01 ben ortaca da oturuyorum hastane bize 80 km . Sırf hastane her konuda çok kapsamlı olduğu için orda doğum yaptım.
Pcosaragmen Eyomi48 fiyatı ne kadar canım ada poliklinikte , bir de dışardan gidip yaptirabiliyor muyuz bilgin var mı?
melekaltnds Merhaba Ben Milas Güllük’te Oturuyorum Kahraman beye gidiyorum ve çok memnunum Acıbadem yücelen ve iZan ile anlaşması var devletten gelen bir doktor olduğu için gereksiz hiçbir para almıyor doktor zaten size ilk muyanede güven veriyor .
Esrtrkn Bende Milas’ta oturuyorum izanda Süleyman beye gidiyorum 32haftalık hamileyim gayet ilgili samimi bir doktor yol sorun olmadığı sürece tavsiye ederim
Esrtrkn Sbl_01 Sbl_01 2600 normal doğum sezeryan olursa artıyordu sanırım fiyat tam hatırlamıyorum inanın ki fiyatını
nec66 Eyomi48 synevo lab yaptirabilirsin doktor istek yaziyor kac mg yukleme olcak vs fiyatlar cok uygun
Burcu-cetinkaya Melike464860 çok sevindim. Çok ilgili olduklarını duymuştum. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
Burcu-cetinkaya Melike464860 çok sevindim. Çok ilgili olduklarını duymuştum. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için