Kbranrr evet yani ben normalde baska bi doktora muayene oluyordum. Sancıyla gittigimde o denk geldi . Ilk normal olacakti ebe o zaman cok ilgilendi cokta iyi bi ebeydi cok rahatlatmıştı beni ama kızım kanala inmedi acilmam hic olmadı o yüzden sezeryana alındım. Onum adida yağmur du genc bi bayandi