Pcosaragmen canim cevaplar icin tesekkur ederim ,ben orçun beye gidiyordum cok konuşkan biri ama ben ve eşim acikcasi son zamanlarda muayene çıkışı sormak istediklerimizi unuttugumuzu fark ettik, bir de muayene ücreti testler vs derken bütçe sarstı . Ben şimdi iskender kosan'a devam ediyorum. Evet devlette nst ye girdim resmen ego kokuyor ebeler,ben öğretmenim ancak boyle bir tavırla asla işimi yapmadım o yuzden ben de rahatsız oldum . Bi arayışa girdim