ShrBkr Nehirkaya25 ben acikiyorum çok ama abartmıyorum hiç yerken tabiki eskisine göre fark ediyor yemem ama çokta olduğunu düşünmüyorum niye böyle oldu anlamadım yemeden şişiyorum resmen🤷
Glybskl Esraoyku 29 haftalığız 1 Ocak gözüküyor Doğum tarihi 😁 adımız da belli Eray olacak nasipse inşallah 😍❤️
Glybskl Denizincani Denizincani ay benimde öyle 29 haftalığız hep kasıkta taşıdım hala aşşağıda göbek deliğinin altında hep aşşağıya vuruyor yukarı çıkmadı benimde 🙄
eyvahanneoluyorum Honeykidss Aynı sizin gibiyim. Fazla kilo da almadım ama yere eğilince kalmakta zorlanıyorum. Tuhaf geliyor bana daha şimdiden böyleysek 🤔
Seda_123 Esraoyku Bende ocak 23 te doğum yapıcam 26 haftalığım kızım olacak bastan beri ismimiz belliydi Hafsa Mina koyucaz insallah 😊😍
eyvahanneoluyorum ShrBkr kalsiyum veya magnezyumun kilo aldırma gibi bir yan etkisi var mi acaba? Daha önce başkalarından duydunuz mu böyle bir şikayet?
ShrBkr eyvahanneoluyorum duymadım ama sonuçta vitamin iştah açma etkisi vardır kesinlikle birde onları içinde acayip sisiyo karnım bilemiyorum
12345678 Denizincani bizim prenses geliyor hala ismini belirleyemedik maalesef😢🤷🏻♀️ Yukarı cıktı baya yani öyle hissediyorum hareketlerinden de 🤗
Denizincani 12345678 o isim konusu zaten muamma dogncya kadar Kirk tane degisir icine sineni birak kafani da cok karistrma bnce saglicakla Al kucagina insallah 🤲
Glybskl Denizincani olabilir de vücut yapısı da olabilir ama Doğum sahan kolay olur diye düşünüyorum şanslıyız sanırım 😊
Denizincani Glybskl insallah canim ya simdi bu kadar nazlanip sizlaniyoruz dogumda napcz Allah bilir😔