tde_kubra ddduygu benimde aynı sizin gibi normal sanırım böyle 25 haftalığız biz. Artık uyku düzeni oluşuyor diyorlar uyuduğu zamanlar hissedemiyoruz galiba ☺️
12345678 Deletedmom6 bende 27 haftalıgım 2 gün sonra 28 olcaz bugun karın agrısıyla gittim doktora 1160 gram dedi sanki biraz fazla gibi geldi doktorumuz cok iyi bebek dedi yine de bilemedik🤷🏻♀️ Sizin nasıl?
Esraoyku Meltemkskn benim ilk Doğum sezeryandı zaten canım 2.olacak o da mecbur sezeryan..Ama ilkinde çok sancı cektım 5/6saat dayanamadım ben sezeryan istemiştim
12345678 Deletedmom6 o zaman normal 🤗 3 hafta önce 800 gram deyince bugun biraz fazla gelmişti acıcaksı ondan sormak istedim🙂
Denizincani Deletedmom6 en son gittgmde heycandan sormayi unuttum doktor haftasiyla uyumlu demisti iki hafta sonra kontrolum war o zmn soracagim
Denizincani 12345678 sizin prenses mi pasa mi nasl gidiyor hamilelik benim bebegim hala gobegimin altinda doktor problem yok dese de ne zaman yukari cikacak ne zaman inecek merak ediyorum 🤔🤔
Fey 30. Haftaya girdim ben de🥰 tahmini doğum 3 ocak dedi. 1 ocak bile olsa iyi olur ya🤣 aralıkta doğsun istemiyorum
ShrBkr 25+4 son 101 gün çabucak Ocak gelsin istiyorum🙏6 kilo almışım 10 günde 1.5 kilo almışım çok şaşkınım ama sanırım kalsiyum ve magnezyum aldırdı o kadar 10 gündür kullanıyorum, 10 kiloyla tamamlarım diyordum ama böyle giderse imkansız😊
eyvahanneoluyorum ShrBkr kalsiyum veya magnezyumun kilo aldırma gibi bir yan etkisi var mi acaba? Daha önce başkalarından duydunuz mu böyle bir şikayet?
Glybskl Denizincani Denizincani ay benimde öyle 29 haftalığız hep kasıkta taşıdım hala aşşağıda göbek deliğinin altında hep aşşağıya vuruyor yukarı çıkmadı benimde 🙄
12345678 Denizincani bizim prenses geliyor hala ismini belirleyemedik maalesef😢🤷🏻♀️ Yukarı cıktı baya yani öyle hissediyorum hareketlerinden de 🤗