Denizincani Glybskl insallah canim ya simdi bu kadar nazlanip sizlaniyoruz dogumda napcz Allah bilir😔
Glybskl Denizincani allah yardımcımız olur hiç korkmuyorum ben normal Doğumdan sadece epidural iğnesinden korkuyorum 😂
KubraCelikk 230817gul Seri111_ Aynı zamanda reglimiz başlamış aynı zamanda hamile kalmışız ve aynı zamanda (1 Ocak'ta) doğum yapacağız kısmetse 🤭☺️😄
P_i_n_a_r_90 29 haftaligim bende 😊 3 ocak doğum dedi hayırlısı bakalım. Benimde 2.geliyor kız. İlk oğlumda normal oldu. Rabbim hepimizin doğumunu kolaylaştırsın insallah ☺
Glybskl Denizincani beni iğnenin vurulması korkutmuyor ben uyuşuk yatarak odama gitmek istemiyorum bebeğimi kucağımda kendim götürmek istiyorum tek korkum o bu yüzden 🙄
Esraoyku Meltemkskn benim ilk Doğum sezeryandı zaten canım 2.olacak o da mecbur sezeryan..Ama ilkinde çok sancı cektım 5/6saat dayanamadım ben sezeryan istemiştim