Esraoyku
Bende son ugs göre 24+3 üm bugün ilk bebeğim kızım olucak 🙏🏾 Sezeryan düşünüyorum normal doğum stresini kaldıramıcam beklemek bile bana zor gelir ne kadar rahat geçsede hamileliğim hep bişey olucak korkusu var içimde gitmek bilmeyen,
Sağlıkla kucaklarımıza alalım yavrularımızı 🙏🏾