defne55 Hllcml 34+5 canım 35 haftamizdayiz yani ama 1 hafta önde gidiyor bebek doğum ona göre mi olur bilemiyorum
Cigdem07 Elmalipasta 10 kasım atatürkün ölüm yıl dönümü ama bende isterdim 10 kasım olsun 💙🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sağlıkla gelsin insallah
Kubraxx Kasım 14 te 40. Hafta oluyoruz son 30 gün var bakalım paşam ne zaman gelmeyi planlıyor. Normal doğum olacak inşallah.
Sez19 Bizim kızımız da 19 kasım gözüküyordu, tıpkı benim gibi. Fakat şimdi gelişimi ilerde olduğu için daha erken de gelebilir dedi doktorumuz. Normal istiyorum doğumu. Kilosu artarsa sezeryan olabilirmis. Sağlıkla gelsinler de inşallah 🙏🏼🙏🏼😍😍 kucağımıza almamız nasip olsun
Vru3365 14 kasım dedi bize de doktorumuz 💕 çatı muayenesi ya da açılma muayenesi yapmadı daha hiç ne zaman yapar acaba
Ozgemlym Tahmini doğum tarihi 18 kasım normal olcak inş öncemi gelir sonramı bilemiyorum 😍sağlıkla gelsinler☺️☺️🙏🙏
Hazalcaa Cigdem07 4 kasım allah nasip ederse ❤️🤲🏻 Kasım ayı inşallah hepimiz için sağlık huzur ayı olur bebeklerimizle 🥰
tunanehir dün kontrol vardi bizimde tam bir gün vermedi ama sezeryan olacağı için kasım son haftası doğumunu gerçekleştiririz dedi doktorumuz eğer erken gelmezse oğlumda 14 kasım doğumlu 15 gün erken gelmişti buda daha erken gelecek gibi hissediyorum zaman sanki gecmiyor