Cemreee 40 haftaya gore benim 9 kasim ama 9 kasima kalacak mi bilmiyorum ;) iyice agirlastim yatinca kalkamiyorum kalkinca oturamiyorum ustelik sadece 9 kilo aldim 🙄
defne55 Hllcml 34+5 canım 35 haftamizdayiz yani ama 1 hafta önde gidiyor bebek doğum ona göre mi olur bilemiyorum
Dera Cigdem07 34. Hafta bitti 😊 28 kasim diye gosteriyo simdilik ama nasil dogum olcak belli degil🙄haftaya randevumuz var
tyyr-kbr-efe2308 34+3 olduk bizde😊bakalım bu haftaki muayene de söyler sanıyorum doktorumuz:) hastane çantasını hazırlayan var mı kızlar
Cigdem07 tyyr-kbr-efe2308 30.haftada hazırladım ben nolur nolmaz . Bide artık daha çok yoruldugum icin böylesi daha iyi oldu şuan herşeyi hazır sadece paşamı bekliyorum 💙🙏🏻
BiDunyaMutluluk Cigdem07 benim de 11 Kasım Allah izin verirse canım. Sezeryan olucam 34+0ız bugün. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin 😍
Kirmiziigelin bebegimyolda_ bizim erken doğum riskimiz vardı 33. Haftada ciger geliştirici iğneler vurulduk hastanede yattık 2 gün. Kasılmalarımız erken baslamıştı şimdi iyiyim ama karnım düştü gibi bebek bayagı aşagıda sizzde durum nasıl
bebegimyolda_ Kirmiziigelin benimde göbeğim aşağı indi gibi yürümekte zorlanıyorum ama nefes alış verişlerim rahatladı hareketlerini de aşağıda hissediyorum
BhrBrfn Bende sezryanlıyım 35.hafta bugun haftaya gün vercek 5ile 10 Kasım arası tahmınım ama bakalım bellı degıl 😊
Melikesgt Ben de 36+5 im muhtemel doğum 8 kasım diyor ama bebeğimiz ne zaman gelmek ister bilmiyorum 😊 Bütün bebekler sağlıkla vaktinde doğsun 🙏🏻