13 yaşımdan beri pko luyum. Hatta lisede falan 9 ayda bir adet görürdüm. Kilo problemim hep oldu. 2 bebeğime de tedavisiz hamile kaldım çok şükür. İstedik birkaç ay içinde oldu. Büyük kızım ilk seferde🙈Sadece kilo problemin varsa çöz. Ben çözmeden hamile kaladığım için pişmanım. Kalabileceğimi düşünmediğim için oldu. Ve hiç kafana takma.