lknurKcn bende polikistik over hastasıyım. Evlendikten 1buçuk sene sonra polikistik over olduğumu öğrendim ozamanlar çocuk istemediğim için çok sallamadım bu sene tekrar gittim yine polikistik over olduğum söylendi adetlerim 50-60 gün arasındaydı. Kilo sorunum vardı ayrıca insülin direncim çıktı. Normal yolla hamile kalamıycağm söylendi. 4 ay tedavi gördüm ama olmadı son ay hiçbirşey kullandım tamamen salmıştım ve o ay hamile kaldım şuan 15+1 haftalık hamileyim mucize gibi. Tedavi zamanı şeker ilacı kullandım buarda bisürü iğneler ilaçlar sabretmek gerekiyo zor bi süreç evet ama moral önemli en başta. İnşallah en kısa zamanda hamile kalırsın moralini yüksek tut ve bol bol dua et