Mrvcvn lknurKcn canım Haseki eğitim ve araştırma hastanesinde infertilite kısırlık diye bı bölüm var bende tavsiye üzerine gittim doktorlar haftada bir değişiyor ama doktorlar çok ilgili ve iyiler direk adetinin 3. Günü git ve ben hamile kalmak istiyorum pikos var de sıkı güzel bı takibe alıyorlar
Ceremayel lknurKcn Arkadaşım hamile kaldı hemde hiç bi doktor fark etmemiş. Sezeryan sırasında 7 tane almışlar. Stres yapma herkeste olan bişey.
SonglKayaIbiolu Elis64 adet bitiminden 2 gün sonra sabah ve akşam yemeklerden yarım saat önce bir bardak içtim sabah ve akşam taze olarak kabuklarıyla kaynatmak gerekiyor. İçerken çok zorluyor ama denemekte fayda var bir arkadaşım daha soğan küründen sonra hamile kaldı bende ondan sonra denedim çok şükür 11 haftalık olduk darısı tüm isteyenlere ☺
Denizimibeklerken Bende pko ve insulin direnci wardi kızlar.denemedigim kür kalmadı incir kuru soğan suyu rakı maydonoz süt karışımı yapıp üstüne oturma vs...doktora gittik sonra rahim filmim çekildi.rahmimde şekil bozukluğu warmis t seklindeymis tabi ben hayattan soğudum okadar kötüydüm ki sonra normal bi doktora gittim hiçbişey 'ın yok psikolojik seninki dedi artık umudumu kesmiştim hamilelikten düşünmüyordum çok fazla.2 ay sonra öğrendim ki hamileyim Allaha binlerce şükür yani demem oki kızlar herşey beyinde bitiyor rahat olun elbet oluyor bu mucize ❣
Pinkann lknurKcn ben de 35-40 günde bir oluyordum ve sadece iki gün sürüyordu, polikistik over var bende de, bir tüp bebek denedik olmadı. Tam bir yıl sonra kendiliğinden oldu. Düşünmeyi bırakıp herşeyi akışına bıraktığım zaman süpriz oldu🙂 umarım olur sizinde karamsar olmayın lütfen🙏😊
Melegimveben lknurKcn polikistik over sendromun var dediler çocuğun olmaz dediler doğum kontrol hapı verip 6 ay sonra kontrole gel tedavisi yok bunun dediler ben kullanmadım canım çocuğum olmayacak diye alıştırdım kendimi ümidi kestim 2 ay sonra mide bulantısından hastaneye gitmiştim hamile olduğumu öğrendim
Melegimveben OlgaArslan aynen ne zaman çocuğun olmaz dediler ümidi kestim 2 ay sonra hamile kaldım herşey psikolojik bence kafaya ne kadar takarsan o kadar olmuyo rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍🤗 bizde sağlıkla alırız inşallah canım🤗🤰🏼
Pcosluhatun Bende 1 yıllık evliyim, evlenmeden öncede biliyordum pcoslu olduğumu.. 1 yıllık tedavinin sonunda 8 haftalık gebeyim. Rabbim yüzüme güldü, inşallah bunu çeken herkes en kısa zamanda mucizelerine kavuşur..
Dogabebek lknurKcn polikistik over kist degil canim. Sana doktorun kist mi var dedi? Yumurtaliklarinin adet olamadikca irilesmesiyle oluyor. Bende ilk reglimden beri cekiyorum. Bircok doktor hamile kalman zor olur demisti. Ama korunmayi biraktigim ilk ay hamile kaldim . Hic takma tek sorun ne zamam yumurtladigini hesaplayamiyosun o da kismet iste Rabbim isteyince bi kerede de denk gelebiliyor.
lknurKcn Dogabebek iki yumurtamdada pko var dedi sadece canım bende artık oluruna bıraktım sadce soğan kürünü yapacağım incir yiyorum zaten her gün bi tanede olsa 🙂
Fy89 Zeyneep perde var dediniz dikkati mi çekti rahme dikiş atılma olayınız var mı acaba. Doktorunuz bu konuda ne dedi bende de perde var 20 haftada rahim ağzı uzunluğuna bakacm ona göre dikiş atabilirim dedi de😥
Ilkbebek Bende polikistik över hastasıyım doktorum ilk.ilk.once adetim düzene soktu ilaçla daha sonra bebek için tedaviye başlattı ikinci ayimda hamile kaldım benim.sorunum.insülin direnci kızlar polikistik overda oluyormuş şuan on haftalık hamileyim doktorum diyet dedi öyle gebelikte tatlı şeyler ekmek falan yasak oluyor bebek için
DemetCeylan lknurKcn bana da böyle demişti. Sadece pkos görüntüsü olduğunu söyledi. Ben denediğimiz ay hamile kaldım 😄 kafana takma hiç 😊
EbruUslu Lcy canım kzıın mı var oglunmu bende catlatma ııgnesıyle 2. Gebelıgım ılkı oglandı sımdı bellı degıl ama catlatma ıgnesıyle genelde oglan dyorlar aslı var mı ki
Denizim lknurKcn canim bendede var tedaviylede gitmedi kistim bence hemen hamile kal dedi sonra folik asite baslatti ben hemen hamile kadim suan 23.haftamdayim😊 cok stres etmemek lazim benim doktorum hamile kalirsin hic bisey olmaz endiselenme dedi bende hic takmadim,her ay duzenlide adetim geliyordu cok sukur hamilede kaldim darisi basina❤
Ilkbebek lknurKcn kiloyla alakalı değil. İnan bana hamile kalıp kalmaman ben düşün 55 kiloydum.bu hastalık hayatımda oldu olalı 86 ya çıktım. En sonda 86 ya. Hamile kaldım tedavi onemli
Busranrunal lknurKcn ben varım canim klomen kullandım bir ay hamile.kaldim moralini bozma hep bebeğinin olacağını düşün
Denizim Durukayra hala duruyor kistim ,zaten hamileyken polikistik overlar buyumuyor diye biliyorum ama cikolata kisti buyurmus,oyuzden sansliyiz