Bende polikistik over vardı. Ara kanama şikayeti ile gitmiştim doktora ve polikistik over olduğumu ve genç olduğum için hormon ilaçlarına başlamayacağını söyledi, hamile kalmamı ve kistleri bu şekilde atmamı istedi. Önce adetimi düzenlemek için cyclo progynova verdi 21 gün bunu kullandım, daha sonra adet olduğunda 3. gün gelmemi söylemişti adetimin 3. günü gittim klomen isimli bir hap verdi. Adetimin 5. günü başladım ve 5 gün kullandım. Şimdi 10 hafta 5 günlük hamileyim, alhamdulillah ))) ancak bu hormon içeren ilaçlar çok zararlı maddeler içeriyor titanyum dioksit, sarı/kırmızı demir oksit, talk gibi. Ve bunlar vücutta depolanınca başka hastalıklara da yol açıyor. Türkçe forumlarda bunu nasıl önleyeceğimi bulamadım, Rusça olarak aramıştım ve katı ve sıvı tahin ile ilacı zararsız ve hiçbir şekilde yan etkisi olmadan kullanmıştım. Siz de kullanacak olursanız bunlara dikkat edin insheallah 🌹 Veya adetiniz başlayınca soğan kürüne başlayabilirsiniz. Bu da çok etkili. Ben başlayacaktım ama gerek kalmadı,alhamdulillah )))