Merhaba 🙂 bende de polikistik over vardı ve adetlerim 2-2,5 ayı buluyordu. 3 sene hamile kalamadım. Sonra tedavi görmeden hamile kaldım. Şimdi 20 haftalığım. Gebelikte rahmimde perde olduğu anlasıldı. Tek başına polikistik over olsa bu kadar uzamazdı belki sürecim. O yüzden iciniz rahat olsun bence sorun olmayacaktır. Güzel haberlere kavuşun 👶🏼 💕