Selin_34 canim bende bu gun ayni kabusla acdim gozlerimi sabah yatakdan kalkdim biseyin aktigini hiss etsim baktim bas baya kandi doktordan randevu aldim gitdin bi kac tane ilac yazdi fitil falan aksamdan basliycam ilaclarima bana kanamamin sebebi hamileliyimi koruyacak olan hormonumun cok dusuk oldugunu soyledi ve tonus diye birsey varmis o yuksek cikdi onlara ilac verdi 8+2 yiz insallah sende bende butun hamileeler sag salim alir kucaklarina yavrularini