Selin_34 Eymen_ezgi Eymen_ezgi canım ben şimdi baska doktora gittim kese etrafında kan birkmiş düşük tehliken var dedi ve bu hafta full rapor verdi.Ayrıca 6 tane iğne verdi. Progestanı 6 saatte bir içmemi söyledi. Anladğım şu ki tek doktorda kalmıcakmışsın! Eğer gitmeseydim belkide bebeğimi kaybedebilirdim😔
Syma95 Selin_34 canim bende de gelmisti o haftalarda kahvrengi leke ama sonradan gecti.biseyde kullanmadim suan 12 haftalagim skinti yok
Mihribanyldrm Selin_34 canım kahve lekelenme bende gördüm toplam 15 gün kadar ara ara oldu fitil olarak progestan kullanmıştım geçmişti
Fatmaakbas Selin_34 bende kullandım canım sıkıntı yapma benim 4üncü kutu bitmek üzere ara ara gelir ve kesilir tatlım benım kesıldı gelmıo daha bende 13+3 günlüğüm
Fatmaakbas Selin_34 bende ilk kan geldi baya bi sonra doktora gittim baktı bebekte bi sıkıntı yoktu kesildi sonra ilaç kullanıorum hala
Mihribanyldrm Dilayozy inşallah geçer canım bende baya kullandım hatta benim geçmişti doktor devam et ilaca dedi genelde bu lekelenmeyi çoğu hamile görüyor zaten
Fatmaakbas Dilayozy evet gelio suanda ara ara akıntı ondan bi sıkıntı olmuoo ben ikaçı kullanmaya basladıgım da 6 haftalık falandım yanlış Hatırlamıosam suanda 13+4 günlüğüm hiç bişey gelmiondaha doktora sorup bırakıcam ilaçı doktor bırakalım derse
Selin_34 Fatmaakbas ınsallah benimde bişey yoktur çok korkuyorum adet oldum resmen öyle bi kan geliyor cok moralim bozuk umudum yok
Gizemciim Fatmaakbas ayniyiz gun olarakta. benim hic kanamam olmamasina ragmen ilk gebeligim dusukle sonlandigi icin önlem olarak progestani vermisti doktorum 13. haftanda kesicem dedi ama 10. haftamda midem baslayinca biraktigimi soyledim. saglikli gebelikler 💕