Selin_34 benimde olmustu canim benim direk igne vurdurdu ki strest daha cok zarar verir diye ama 1 kez vurdurdu sonra sabah ogle aksam 200 mg hap kanama olmadigi zaman vajinal olarak aldim. Surekli yattim yemek yemege kalktim esim hazirladi hep idare ettik. 3. Hafta yeni yeni ayaklaniyorum 1 hafta oncesinde durdu kahvelik. Icerdeki kan akiyor vucuttan. Doktorum 10 gune gecmesi lazim dusuk tehtidi de olabilir demisti. Cok sukur gecti. Doktorum bana bebisle konus iletisim icinde ol o seni rahatlatacak demisti. Kabullen onu falan diye. Yaptim yattim dinlendim cok sukur sakince bu surecin guzel bi sekilde gececegini dusun hersey yoluna girer merak etme sen. Taze kan olursa da direk acile git ozel hastane bile olsa bana gel ebeler bakar taze kan cogalirsa falan demisti. Gerci zaman taze mi eski mi strestten anlamiyor insan. Bn her gormemde gittim doktora mesajlar attim sordum falan yani.