Hivreneymen hastane çıkışı aldım 2 tane, yenidoğan bodyleri aldım 4 5 tane, zıbın aldım benim ilk olduğu için çok almadım hep alma alma diyolar etrafımda ama 3 aylık 6aylık bodyler falan da aldım ben sonra artık eşim annemler ihtiyaç halinde devreye giricekler 😇 şapka eldiven çorap aldım penye battaniyesi var müslin battaniyeler aldım 4 5 tane çünkü çok kullanılıyormuş müslin battaniye şimdilik hatırladığım şeyler bunlar 😊