Ipekokanliya zaten artık o kadar kolaylaştı bu işler 1 gün bilemedin 2. Gün akşamına taburcu ediyolar benim anneciğim 10 gün kalmış ilk doğumunda hastanede 2 gün içinde bir dünya masraf yapıp bide kafama onu takamam yani diğer ayrıntılar yeterince aklımı kurcalıyo zaten 😂