Ipekokanliya 5mayıs Doğum tarihimiz 😊kızım olacak .yatarken zor dönüyorum artık bi kasıkta batma,belde ağrı,kalçada acı ağrı oluyor.soluma yatmaktan sol tarafım uyuşuyor 😂artık kızımda büyüdüğü için kendini yukarılarda hissettiriyor ve baya dışarıdan hareketleri belli oluyor.benim gece kuşum hep uyanık🙈 nadir uyuduğu zamanlar.hazırlıklarımızdanda bi kaç eksik kaldı onlarıda bu ay alıcaz inşllah ve geriye yıkama ütü çanta hazırlama kalıyor 😊beşiğini kurmak için sabırsızlanıyorum 😇