Allah'ın izni ile tahmini doğum 22 mayıs ama bence daha önce gelir heralde bal kızım hamd olsun herşey hazır gibi bizimde bezi çantası kıyafetleri 3. Katta oturduğum için bebek arabası almadım onu indirip kaldıramam o kadar merdiven çıkaramam evde de koymaya yerim yok kanguru aldım o yüzden bizde beşiği ve bi kaç kat kıyafeti ilk çocukta anane yapar onu annem halletti çok şükür evim 1+1 olduğu için ayrı odası olmayacak o yüzden yatak odamın bütün planı değişecek herşey yer değiştirecek badana yapılacak beşiğinin olduğu duvarı kağıt kaplatıcam bakalım şimdilik düşüncelerim bunlar daha hediyelik ikramlık işine hiç girmedim aylar önce çikolatasını yaptırdım sadece duruyo daha mevlut de giymeye ona da bana da elbise alınacak falan allah dan doğum ramazana denk geliyo da yeme içme işi girmiyo araya o yüzden hastane odası süslemeyi falan da düşünmüyorum yani