Asporcee huyumuz kurusun iste eşime şimdi diyorum bu hamileliğin çok şükür bak ıyi geçti her isimi kendim yaptım sana da yüküm.olmadi ama 2. De neolur bilmem diye oda inşallah ıyi geçer bunun gibi diyor şimdiden asılıyorum sonra başına kalmasın böyle değildin diye 🤗