Gamzee21 Asporcee bende seninle aynıyım Haftam günüm canım, perşembeye benmde kontrol var. Ne sancı var ne gelen giden 😂 1 kızımda var küçük hiç oturamıyorum hateketliyim mecburen, ama tık yok🙈 Suni sancı verirler diye korkuyorumm🙈🙈
Asporcee Gamzee21 ya bu suni sancı bu kadar korkutucumu 🙄 valla perşembe tek umudum inşallah hayırlısıyla doguruum 41 42 haftaları görucem yoksa 😁
Meryem0816 39+4 bugün muayene oldum ne açıklık var ne sancı geçen hafta çok sancılandım zorlanıyodum heveslendim ama malesef 🙄 Perşembe randevum var doktorum en fazla 40+5 beklerim dedi
Gamzee21 Asporcee valla canım benide hep korkuttular çevremdekiler suni sancı çok kötü diye 😕 Mecbur kalırsan Yapıyo doktorlar 🤷🏻♀️ Allah sağlıkla kucağımıza aldırsın en önemlisi o ♥️
Meryem0816 Asporcee suni sancıyla başlatırız diye demedi hiç ama direk sezeryan yapmaz heralde ben istemedikten sonra 😒