Hafize_ aslında 90 dan hesaplarımı aşağı yukarı 700 lerde olmadı gerekiyor 100-200 eksik fazla pek sıkıntı değil demişti Benim doktorum ama bazı doktorlar böyle endişelendiriyor insanı illa en kötüyü söylücekler sen sıkıntı yapma değerin gayet iyi takip et 2 günde bir kan ver