gulsenkonakli Hafize_ benm 2. Hamileliğim ikisinde de birer kez beta baktı doktorum hiç tekrarlatmadı artış istemedi sorun da olmadı beta hormon değeri illa hep 2 kat artacak diye bir şey yok sanırım siz de güzel haber alın inşallah yolundadır herşey😊
Siracin_annesi Hafize_ adetım 3 gun gecıktgnde 26 cıkmıstı. Dr. 2 gunsnra tekrar kan ver dedı 87 cıktı. Tekrar 3 gun snra 326 cıktı
Hafize_ Siracin_annesi ben 3. Kanı 1 hafta sonra verdiğim için karıştı ilk 30 du 2. 90 dı gayet iyi artmıştı 3. Geciktirdim
Hafize_ Buseirgit tekrar kan verdim çok şükür yükselmiş Salı günü keseyi görmek için gel dedi doktorum🙏🏻
Hafize_ Semiha89 çok şükür artmış değerim 🙏🏻 Artış gayet güzel dedi doktorum Salı günü kese için gidicem inşallah görünür