Hafize_ o kişiden kişiye değişir canım 2 günd3 bir 2 kat artması gerekir ki nerdeyse seninde artmış doktorlara benim ablamın adeti 1 hafta geciktiğinde değer 40 çıkmıştı benim 1 hafta gecikmede 1147 çıkmıştı yani geç döllenme olabiliyor sıkıntı yapma ve 2000 üstü kese görünür diyor doktorlar benim 7. Haftamda gördük değerim 7000 lerdeyken eğer görmezsende bekle bazı doktorlar hemen dış gebelik olabilir sağlıksız diyip alalım diyorlar