Hafize_ sedasevval erken öğrendim yani ben adetten 4 gün önce ilk 30 çıkmıştı 2 gün sonra da gecikmem olmadan çıktı Çarşamba edet günüm dü bi gün öncesi 90 dı bugün gecikmemin 5. Günü 519 çıktı
sedasevval Hafize_ bende 1 gün gecikmeyle öğrendim geçen hafta 2. ye perşembe gidicem daha ne kadar artmış bilmiyorum bende merak ettim şimdi acaba sen erken mi yaptırdın bekle canım biraz
Minnosizmmm Hafize_ canım betan 90 da olsa 100 'de olsa 2 gün de 2 kat artması gerekiyor önemli olan artışında ki düzen
dentem61 Hafize_ ben ilk öğrendiğimde sadece 9.12ydi sonra 3 gün sonra 56.40ya çıktı bir hafta sonra da 370 çıkmıştı ondan sonra 6 haftalıkkende 5000 lerdeydi 8 haftalıkken 15000 di canım benim
sedasevval Hafize_ benim 1 gün gecikmede 700 çıktı ama perşembeye 1 hafta geçmiş olacak inş keseyi görürüz sende canını sıkma iyi düşün iyi olsun bence sağlıkla kucağımıza alıcaz yavrularımızı
Simge24 Hafize_ ben de 5. Haftadayim cuma gunu baktirdim 1200 cikti banada doktor hanim bekledigim gibi degil dedi bugun baktirdim 1671 cikmisti yavas ilerliyor olabilimrmis benim ici kan tahlili degil ultrason onemli dedi ben de anlayamiyorum
Hafize_ sedasevval iyi düşüncem inşallah iyi olur sende keseyi görürsün inşallah sağlıcakla kucağına al 🌸
Simge24 Hafize_ insallah ya 🤲 persembe yine gidicem ama iki kat artmiyor yani 5000 olmasi gereken yerde 1671 olmus
Syka7 Hafize_ 4 haftayken benim 297 ydi değerler kişiden kişiye değişiyor canım kıyaslama yapma önemli olan 2 kat yükselmesi
Hafize_ Syka7 evet değişiyor kişiden kişiye doktor beklediğimden düşük dedi Çarşamba tekrar bakalım dedi inşallah yükselir
[silindi] Hafize_ benim 551.2 çıkmıştı doktorum bişey demedi düşük yada tekrar bakalım diye ve 4 haftalık hamile çıkmıştım o zaman şuan da çok şükür Rabbime 15 haftalık hamileyim darısı hayırlısıyla sağlıkla herkese nasip olsun inşaallah 🙏🕋
Hafize_ [silindi] bana da kötü bişey demedi aslında sadece beklediğimden düşük dedi 1000 falan beklediğini söyledi
beyazguvercinim33 Hafize_ bekleyin bence inşallah hayırlısı olur benim 5 haftalıkken 10800 civarı idi ama kat katlama değerlerine bakılır takip edilir
Hafize_ beyazguvercinim33 değerler herkeste farklı olabiliyormuş yani iki kat düzenli şekilde artmalıymış benimki öyle olmamış ilkinde güzel artmıştı ama hayırlısı artık
Hafize_ Lonely geç döllenme olmuştur belki önemli olan 2 günde 2 kat artması lazım kan verip takip etsin