Gulyllu Benimde 38+4 Önceleri hep sancım vardı Suan hiç bişey yok son zamanlar geçmiyormuş gerçekten heryerim şiş birde 🤦🏻♀️ Açılma İçin yapın yazanları hep denedim başka ne yapmak lazım ki 🤷♀️🤷♀️
Badevehande Kubraacar07 Suleymanovs Dilek_mucizesi 3 dk da kesisiz doğum hikayem 😍 diye paylaşmış aramaya yazın
Ryhnn Kupra şimdilik hala bekle diyor doktorum ilk çocuk olduğundan herşeyin ıyi gittiğinden dolayı ben ssbirsizlaniyorum
Gulyllu Kupra aynen öyle galiba sezeryan olmaktan cok korkuyorum ben korktuğun basıma gelmese bari Diğer 2 doğumum normal oldu ama hiç bu haftalara kadar beklemediler bu nazlı çıktı