Ryhnn Kupra şimdilik hala bekle diyor doktorum ilk çocuk olduğundan herşeyin ıyi gittiğinden dolayı ben ssbirsizlaniyorum
Mavilianne Kupra Sabrediiinn😂 Açılmam 1 parmak sancım hiç yoktu 40. Haftaya girdik sancım açılmam oldu 40. Haftamın gecesinde doğurdum 😂🙈
PembeKarTanesi 39+6 ve 3 cm acilmam var... Ama gelen yook giden yoook :( Doktor bebek kanala girmemis, sezeryan yapmamiz gerek diyor :( Beklemek istemeli miyim yoksa kabul etmeli miyim, kafam cik karisik...
Ryhnn Kupra Ben bu haftayida bir sorun olmazsa atlatıp gideceğim artık ozman karar verilir diye düşünüyorum günümü geçmiş oluyorum
Gulyllu Kupra aynen öyle galiba sezeryan olmaktan cok korkuyorum ben korktuğun basıma gelmese bari Diğer 2 doğumum normal oldu ama hiç bu haftalara kadar beklemediler bu nazlı çıktı
Gulyllu Evet canım 5 yasında bi oğlum , 13 aylık da kızım var 3. Kazara oldu ama kapanışı yapıyoruz inşallah 🥰 gelirse hayırlısı ile hanımefendi ☺️
Betzm Kızlar gören bana lütfen cevap yazsın post açmayım boş yere...36+5 bugun sütüm gelmeye başladı ve şiddetli kustum 3gün önce nişanım geldi dogummu yaklaşıyor sizce
Mavilianne Betzm Bence hastahaneye gidin bir açıklık kontrolü yapılsın. Net bilmiyorum ama sancı anında kustum ben rahim duvarı inceldiği için kusmuşum öyle demişlerdi doğumumda.