Melisa59 Kupra bende aynı durumdayım biri çözümünü bulsun çok sıkıldım artık ve uyuyamıyorum zaman geçmiyo bişey yapamıyorum 😒
Aby34 Busrabusra123_ ilk defa forumda kendimle aynı gördüm bizde 37+5 :) cuma son bizim zaman doktorum doğum başlatacak 38+2 de
Mimozam06 Melisa59 evdekilere saldırmaktan hem kendime hem çocuğuma zarar veriyorum pskilojik olarak ya acaba hiç beklememek mi gerekiyor diyeceğim de elde değil ki
Sinemksk Kupra kızlarrr sakin olun Doğumu hızlandırmak sizin elinizde profilimden doğum hikayemi okuyun
Badevehande Kubraacar07 Suleymanovs Dilek_mucizesi 3 dk da kesisiz doğum hikayem 😍 diye paylaşmış aramaya yazın