Mutluluk35 canım doktora degl laboratuvara gittik testi verdi cıktı aldık perşembe doktoruma göstereceğim baktığımız kadarıyla iyi gözüküyor doktor ne dicek bakalım biraz uyuz oldu 230 tl verdik teste beni nerelere getirdin felan dedi bize uzak bi labaratovardi benim doktorun çalıştığı yerde test yapma yeri yok o yüzden baska yere gönderio doğumuda mesela 2 hastanede yapio hangisini secmrk sana kalmış