Mutluluk35 evet ben de kullanmıştım klomen ve çatlatma iğnesi de oldum hatta bu ilacı da vermişti doktorum yumurtalıkları geliştiriyomuş ilaç ben de epey kullandım o ilacı bi zararını görmedim yararı olmuştur diye düşünüyorum destek amaçlı vermişti doktor şimdi hamileyim ama kendiliğinden kaldım yani iğne olduğu zamandan sonra belki de ilaçların etkisiyle sonradan faydalandık diye düşünüyorum 😊