sevval55 Mutluluk35 3 ay kullanıcaksın demisti 3. Ayda hamile kaldım canım pko vardı bende yumurtlamıyodum ve adetlerim 40-45 gündü kullandıgım ay 28 güne döndü
Mutluluk35 sevval55 benim adetlerim düzenli canim masallah bakalim hayirlisi kacinci ayda nasip olacak bana
Mutluluk35 Bayanpanik çok sevindim canim insallah pazartesi kandada çikar içinı ferah tut darisi başima
Mutluluk35 Ozlemclk52 canim dün gittim dr a hersey yolunda Allah şükür korunmayi biraktik inofolic combi verdi hamile kalana kadar bunu kullan sonra dgistircez dedi ve hamile kalinca kan sulandirici igneye baslicaz insallah hayirlisiyla mucizem ilk aydan gelir