Mutluluk35 Inofolic combi kullanip kacinca ayinizda hamile kaldiniz acaba.Ben bugun dr gittim bu hapi verdi sabah aksam.Benim hikayemse 2 kürtaj ve myom ameliyati var.kan pihtilasmamda var. bu ay korunmamiz bitti dr kontrolum vardi bugun bu ilaci verdi hem folik asit hemde vitaminmis sanirim hamile kalmayi kolaylastiriyormus okudugum yorumlardan.Kullananlar bigi verirse sevinirim
Deletedmom6 Mutluluk35 Bende de yumurta tembelliği vardı inofolic combi verdi doktor 1 ay da hamile kaldım 😋 Inşallah sende hamike kalır sağlıkla hamileliğini geçirirsin
superrmomy Mutluluk35 canım ben kullandım önce Rabbimin izniyle tabi ilk denediğim ay hamile kaldım belki etkisi oldu bilemem ama icine ki intisoldu sanirim yumurta geliştiriyormuş adetliyken kullanmaya başlarsan daha iyi olur canim
sevval55 Mutluluk35 3 ay kullanıcaksın demisti 3. Ayda hamile kaldım canım pko vardı bende yumurtlamıyodum ve adetlerim 40-45 gündü kullandıgım ay 28 güne döndü
Gamzelim06666 Bende kullanıyorum 1 aydır yumurtalıkları geliştiriyo aslında hamile bırakmıyo vücudu hamileliğie hazırlıyo canımm
Bayanpanik Mutluluk35 ben de kullanmıştım klomenle birlikte yumurtanın kalitesini arttırmak için verdiğini söylemişti doktorum
Mutluluk35 Deletedmom6 ay çok aminnn insallah cok zorlu yollardan gectim rabbim yüzümüzü güldursun insallah
Bayanpanik 2.ayda olmustu ama kalp atışı olmadığı için kürtaj olmuştum 1,5 yıldır da hamile kalamadım tekrar tup bebek yaptırdım test günümü bekliyorum
Mutluluk35 Gamzelim06666 çok heyecanlandim şimdi tamda ovulasyon dönemindeymişim dr bugun ogle dedi hayirlisi
Bayanpanik Insallahhhh🙈pazartesi test günüm. 3 yıldır evliyim ve çok uğraştım bu zamana kadar allah emeklerimizi boşa çıkarmaz insallah
Mutluluk35 Bayanpanik dularimdasin insallah bakalm cok az kalmis 2 gün.bizde 2 yillik evliyiz ve benim yasim 33 insallah hakkimizda hayirlisi belki ikimizde bu aydan hamile kaliriz.
Mutluluk35 superrmomy benim adetim biteli 1 hafta oldu ve bugun kontrolum vardi korunuyorduk bugun verdi dr um insallah bakalim hayirlisi nasip kismet