Kupik Canım iyi bilirim 18 haftalığım ve çok şiddetli olmasa da hala cekiyorum o bulantıyı hastanede az serum yemedim aahh öyle zor zamanlardı ki aklıma gelince gözlerim doluyor inan 😓😓 Başından beri bulantı ilacı kullanıyorum dramamine adı çok da işe yaradığı söylenemez ama az da olsa hafifletiyordu yine de günde 5-6 defa kusuyorum hatta bazi günler daha da fazla ve serum için çağırıyordu doktorum 3.30 saat serum takılıyordu 😒😒 Ne desem boş hiçbirşey fayda etmiyor açlıktan ağlardım dayanamazdım (ALLAHım kimseyi açlık ile imtihan etmesin gerçekten açlık çok çok zor bunu çok iyi yaşadım 😫) sonra üstüne kusmaktan mideme kramplar girerdi mide ağrısından ölürdüm günlerce kan kustum diyordum ki ben ya kanser oldum ALLAH korusun yada mide kanaması geçiriyorum onun içinde doktora gittim cok şükür birşey çıkmadı kusmaktan oluyormuş 5 günlük bir ilaç içtim ve geçti 😓 ALLAH yardımcın olsun en iyi yasayan bilir bu duyguyu evimden tiksindim ben herşeyden midem bulanıyordu cekmecelerden koltuklardan tuvaletten banyodan herşeyden işte herşey burnuma kokuyodu midem daha da çok bulanıyordu ve inanır mısın bugün taşındık çok şükür şuan yeni evimdeyim bugün hiç kusmadim doktorum azalarak geçecek sabret dedi ve sanırım azalarak geçiyor hala bulantım var ama bugün kusmadım inşallah geçer bundan sonra dua ediyorum 🤲 Dilerim senin ki benimki kadar uzun sürmez inşallah bir an önce atlatırsın bu zor günleri ALLAH yardımcın olsun inşallah canım 🤲 Uzun oldu biraz hakkını helal et 🧡