Kupik Kızlar 9+4 haftalığım mide bulantisindan duramıyorum üstüne birde açım yardim edin deneyimli hamislerrr ne yiyeyim 🤲
Ummugulsum_44 Kupik 9+5 im prilam dr ile ayakta duruyorum valla geçen bir gün unuttum uyuyana kadar yediğimi çıkarttım bugün ilaç içtiğim halde hafif bulantım var artık ilaçta fayda etmez diye korkuyorum çünkü yediğimi çıkartmak çok zor bir günde boğazım tahriş olmuştu bile
ZehrAsil Ekşi şeyler ye canım iştahını acar. Ne yaparsan yap o mide bulanır bende cok çektim ama suan 17 haftalık bitti mide bulantılarım cok şükür. Darısı sana inşallah
ZehrAsil Kupik 16 haftalıkta bitti tabi yanı sıra ilac kullandım ama Bi işe yaramıyor içsende içmesende bir gene aynı bulantılar
Kupik Ummugulsum_44 valla bilmiyorum ki 10 mg olanını kullanıyorum 12 haftada biriyi diyorlar ama ne biliyim ne desem bilemedim
Ummugulsum_44 Kupik valla 9+5 im ama ilaçsız imkansız ayakta duramam sanırım inşaAllah çabucak geçrr ya
Sgoze Kupik ben 23 haftadayım canım hala kullanıyorum o ilaçla hep ayakta kalıyorum doktorum akşam saatlerinde aç karnına içmemi söylemişti bana
Kupik dilekgkhn onuda içiyorum günde bi tane olsun anlamadım kuru bulantı var özellikle akşamları daha çok bi bulantı oluyo
Sedos2020 Kupik bir dilim limon kesip yiyin bana iyi geliyor ..inşallah sizede iyi gelir .birde psikolojik olarakta..kendinize igrenmiyorum ,bu yiyecek migdemi bulandırıyor kusmiycam gibi adepte edin..yediklerinizi tiksinerek yemeyin birde..
Kupik Sedos2020 limon yiyemiyorum sadece kokluyorum valla ne yapacagimi bende şaşırdım iyice dinlen 😖
Ezgievrenn Prilam dr bir kutu bitirdim bugün yeniden aldım. Eczaneler depolardan getirtiyor. Kadın doğumcuma sordum o bile bilmiyor ilacı. Dremamin mi ne ondan yazdı bugun almadım. Gittim prilam aldım tek o geçiriyo benim bulantımı. 9 haftalığım bende. Önceden günde 3 kere içiyordum artık 2 ye düştük böyle böyle bitecek galiba bulantılar. Ama mutlaka her sabah kusarım alıştım 😁
Kupik Ezgievrenn bende sabah kusması yok aslında gün icindede nadir oluyor ben kuru bulantı var ve bu daha beter oluyor
Snglkmlalp Ne yazık ki ben de aynı dertten muzdaribim. Ama hiç bir şey bulamadım iyi gelen. İkinci gebeliğim şu an 7+1 im ve ne yesem çıkarıyorum. Suyu bile kusuyorum. İlk bebeğimde de çok fazla yaşamıştım bu sıkıntıyı. 6,5 aylıkken bile kusuyordum hala. Yatmadan prilam içiyorum şimdi ama yine de geçmiyo bulantı ve kusma. İnşallah bu sefer daha kısa sürer.
Newyorklugebe Ben de öyleydim 5 kilo verdim bir haftada sonra serum taktılar o da işe yaramadı doktor ondansetron 4mg verdi günde 3 defa içiyordum ilk başta ama dediki çok acil olmadığı sürece içme sonuçta ilaç bebeğe zararlı ben de bire düşürdüm şu an gayet iyiyim hatta normalden fazla yiyorum dışarı çıkabiliyorum ama ben yurtdışındayım tr de var mı hiç bilmiyorum istersen bi sor doktoruna ya da eczacıya umarım düzelirsin çok geçmiş olsun
Kupik Newyorklugebe insallah rabbkm hepimizin bebegini korusun ama bulantida çekiliyor hepimiz bebeğimiz için dayaniyoruz