Kupik
Amin inşallah 😍 rabbim cümlemize sağlıklı bi şekilde sonuna kadar tamamlamayı nasip etsin. Karnın falan yokken hayatın tadını çıkar çıkarabildiğin kadar. Yüz üstü sırt üstü korkmadan doyasıya uyu, şimdiden kendini kısıtlama. İnşallah bulantılarında kısa zamanda geçer. Geçince çok güzel oluyor. Hem hamilesin hem hamile gibi değilsin dinçsin :) kendini fazla yorma ama hamileyim diyede her şeyden kaçınma :) ben hangi cesaret bilmiyorum ama dik bi dağa bile tırmanmıştım göbeğim yokken 🤣 (sen öyle şeyler yapma ama tadını çıkar daha çok yenisin)
Dediğim gibi kaju fındık badem kraker bunları dene. Eğer sağlık ocağına gitmediysen, gebe olduğunu bildir takip ediyor ebe seni. (Ben geç haber vermiştim, bilmiyordum, belki sende bilmiyorsundur) doktorun folik asit vitamin bunları vermiştir zaten. Bana yazdığı ilaç çok midemi bulandırıyordu. Değiştirdim. Geçenlerde yine bi içeyim dedim haha 🙃 yine kustum. Bi paket bitmeden değiştirmiştim ilacımı 😁 belki sendede öyledir.
Ya haftam daha büyük olduğu için içimdem Tavsiye edesim geldi 😁 belkide ilk çocuğun değildir her şeyde daha tecrubelisindir 😁