Bizim de 18 eylül inş hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bende 3 kilo aldım ama o kadar iştahım yok doktorum normal dedi kusmam olmadığı hiç bulantım oldu ama hiç çıkarmadım ondan kaynaklı kilo aldım 😥 Napalım artık mecbur alıyoruz dikkat ettiğim halde aldım kiloyu