Gizemvencoglu KadirMerveAknc ne zaman öğrendiniz😊 bende şu an 12+2 Çarşamba günü randevum var inşallah öğrenebilirim 🙈
Rahel Merhabalar bende 12+2 deyim cinsiyet için gitmeyi düşünüyorum nasipse acaba öğrenebilir miyim hepiniz hamişsiniz içinizden ne geçti bakalım benim için
Ozdry 2 eylul Allah kismet edersee. Cinsiyetimizde erkeeek 🙂 kiz olsaydi Eylul ismini cok istiyodum hatta ama kismet bidahakine 🙂
Mltm 11+2 yiz. Tahmini 23 Eylül 🐣 önümüzdeki hafta ikili tarama var inşallah cinsiyeti de söyler doktorumuz 🙏🏻
Minikpirincim Patos ben yaptirmadim yaptirmayi da dusunmuyorum canim sonucta aldirmayacagim bos yere radyasyona maruz kalmasin bebegim
EbruUslu Minikpirincim ıkılı taramada radyasyon almıyorkı normal ultrasondan bakılıyor ense kalınlıgına farklı bır cıhaza gırmıyorsun. Bence yaptırmakta fayda var Allah göstermesın de herhangı kotu bı durumda erken teşhısde fayda var doktorun mudahıl olabılecegındurumlar oluyor bazen hemen en kotu dusunmeyın.ayrıca kotu bırsey olsa bütün dr lar yaptırmakta ısrarcı olmazlar dıye dusunuyorum nacizane fikrim
Minikpirincim Kizlar masallah kilo alanlar istahi acik olanlar ozendim vallahi. Benim mide bulantilarim gecmiyor ya bir ben miyim bu durumu yasayan. Hamile oldugumun farkina varamadim bu bulanti yuzunden
AycanUzun Minikpirincim benim de öyle canım bulanıyo Bi iki parça birşey yiyorum kesiliyo biraz acıkınca gene başlıyo
EbruUslu TubaAlganKarabul benımde ekım bası normalde ama sezeryan olacagım ıcın eylul sonu alınır buyuk ıhtımal🙂 eylul annelerı cınsıyetlerı ögrendınız mı acaba?
Selensusi Benim de 26 eylül gözüküyor ama sezaryen olacağı için daha öncedir büyük ihtimalle. İştahı olanlara ben de imrendim. Bulantılardan 100 gr. Bile almadım 🙄 11+6dayız şuan 🙏
Minikpirincim EbruUslu ikili test yuzunden cogu arkadasimin gebeligi zehir oldu down dediler fakat hicbiri down dogmadi. %100 belli olmayan bir teste neden gireyim ki hem neden bos yere uzuleyim ki
Selensusi Hanımlar bir şey sormak istiyorum benim gibi hamileliğinin başından beri sırt ağrısı çeken var mı aranızda? 11+6
EbruUslu Selensusi sadece 2 gun cektım kaburgalarım agrısından yAtamamıstım ama gectı cok sukur rahım genısledıgı ıcın oluyor demıstı dıktorum beşiniz büyüyor yani😍
AycanUzun Selensusi sırt değil de biraz daha aşşası agrıyo benim canım evi süpüreyim hemen başlıyo uzanınca rahatlıyorum 😊