SelviBalc bebiss1 yaaaa benimde ablam almanyada allah sahlıkla kucagınıza almayı nasip etsin allah hayırlı olanı nasip eder inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤
Masum Benimde 15 eylül gözüküyor nasipse 1.5 kilo verdim mide bulantıları ve kusmalar çok olduğu için bakalım bundan sonra almaya başlarım herhalde
Melegimveben Minikpirincim benim gibi görüşlü biri daha aynen canım bende kabul etmedim yanlış sonuç çıkıyor sonra bütün gebelik zehir oluyor
Didi_17 11+5 te gittik doktora 4.78cm di. İkili tarama testini yapmadi doktor. Bir hafta daha bekleyelim dedi. Sizin bebekleriniz kac cm.
Gizemvencoglu AycanUzun İlk haftalar çok bulantı ve kusma yaşadım 11. Haftaya girince baya bi azaldı şimdi çok hafif bulantılar var ilk haftalara göre daha rahatım şükür ☺ Yarın da ikili taramamız var bakalım öğreniriz belki cinsiyetini de 🙏🏼☺ Sizin nasıl geçiyor
AycanUzun Gizemvencoglu benimde yarın yani bugün muaynem var benimde güzel benim 6 haftada kesildi bulantılarım temizlik yapınca biraz belim agrıyo o kadar 😊😊
ElifSencan123 Benimde 13 haftalık şuan 12 eylül gözüküyor erken gelmezse tabii ikili taramada kızım olucagini öğrendik Allah nasip ederse inşallah 🤗😍😊
Gizemvencoglu AycanUzun o ağrılarada katlanacağız artık dikkatli olarak 😊😊 Aa ne güzel hem günümüz aynı hem randevu günümüz güzel haberlerimizi yazarız burdan 🙈
AycanUzun Gizemvencoglu kontrol nasıl geçti canım benim bebişin maşallahı var 😊 çok ısrar edince erkeğe benziyo dedi doktor 😊😊
Buket38 TubaAlganKarabul 6 eylül gözüküyor benimde 😍 13+6 yiz cinsiyetimizi öğrendik erkek 😊 değişirmi bilmiyorum doktor organi oluşmuş değişmez artik kesin dedi ama bu tarz hikayeleri cok duydugumuz icin tedirginim çünkü herkese erkek dedik 😂
Gizemvencoglu Bizde bugün cinsiyetimizi öğrendik 12+4 Erkek miş doktorumuz büyük yüzdelik verdi değişmez dedi ama değişme hikayelerini okudukça insan emin olamıyor ☺☺