Patos Bizde 22 eylul insallah allah nasip ederse bu cuma ikili taramam var biraz tedirginim sizler yaptirdiniz mi
Minikpirincim Patos ben yaptirmadim yaptirmayi da dusunmuyorum canim sonucta aldirmayacagim bos yere radyasyona maruz kalmasin bebegim
Ozgeulnc Benimde 8 Eylül 13+3üz ☺ Bende henüz kilo almadım öyle çok iştahımda yok aynı düzenimdeyim daha sağlıklı farkıyla☺🤰🏼
KadirMerveAknc Eliftuba evet öğrendik 13+3 üz kosmetse oğlumuz olacak doktora değişir mi dedim %100 dedi ☺
Gizemvencoglu KadirMerveAknc ne zaman öğrendiniz😊 bende şu an 12+2 Çarşamba günü randevum var inşallah öğrenebilirim 🙈
DeryaSalih TubaAlganKarabul badem yağı kakao yağı ve bir de eczaneden bi yağ aldırdım birkaç gündür onları kullanmaya başladım inşaAllah işe yarar 😔
Gizemvencoglu Bende varım 12+2 🙋🏻15 eylül gibi kısmetse 🙏🏼 Çarşamba günü ikili testimiz için randevumuz var inşallah güzel haberlerle ve de cinsiyetini öğrenerek çıkarız 🙈🙏🏼😊