ilkanneligim canım öncelikle geçmiş olsun bende senin gibiydim hoş hala öyleyimde:)
Doktorum bana zofran diye bi ilaç verdi kanser hastalarının kemoterapi sonrası bulantı kusma için en etkilii ilaçmış korkudan içemedim sonra baktım olmuyor içtim iyikide içmişim Allah'a şükür geçti yemek yiyorum sabah sadece kusuyorum gün içinde kusmuyorum pahalı bi ilaç ama sgk karşılamıyor.
Gecen yine hastaneye gittim bu kezde baska acil doktoru prilam dr yazdı gece içiyorum gün içinde bulantım oluyor sadece kendim kusmayı deniyorum engelliyor. Mutlaka doktoruna söyle ben bırak krakeri artık eşimin bile psikolojisi bozuldu ama şuan diyorum ya iyiym 10. haftamdayım seni o kadar iyi anlıyorum ki varyaa ama elma erik zencefil bunlar fayda etmez bazıları rahat geçirir biz ise böleyiz mutlaka doktoruna ulaş ve söyle birşey mutlaka iyi gelecektir. İlk 3 ay bebek senin kanından besleniyor kilo vermekte normal sıkma canını Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip eder inş .