ilkanneligim kuzuuummm eşşekten düşmüşsün halinden eşşekten düşmüş anlar derler ya... ben 27. Haftadayım hala aynıyım . 20. Haftaya kadar toplam 14 kilo verdim şuanda da kusmam devam ettiği için bebek alıyor ama ben alamıyorum, Aslında hala veriyor sayılıyormuşum. Safra kesem alınmak üzereydi ve mide yaralarım çıktı sürekli kusmaktan artık kan kusmaya başlamıştım çok ilaç denedim çoookk... ne yöntemler ne zencefiller ne leblebiler ne limonlar ne tuzlu krakerler tuzlu ekmek içleri neler neler denedik ilaçtan evvel. 20. Haftada doktorum prilam dr diye bi ilaç yazdı Allah’ıma şükürler olsun kusmalarım günlük 10-15 arası oluyorsun o günden sonra 3-4 e düştü. İstersen doktoruna bi danış ilacı.Lütfen dışarı tek çıkma, iki kez metro durağında bayıldım şeker ve tansiyon düşüklüğünden. Burun kanamalarım falan oldu çok kez o da sürekli kusmaktan basınç yediği için kafa kısmımız... beni o ilaç biraz olsun rahatlattı onu mutlaka danış