ilkanneligim canım benimde öyleydi kusuyordum herşey den tiksinmiştim kokulara karşı midem bulanıyordu restoranların önünden geçerken bile burnumu kapatıyordum şuan da yine çok geçmiş değil yeşilikten başka bişey iyemiyorum sebzeli yemekler yemeye çalışıyorum balıktan vitamin alıyorum etten aşırı tiksindim meyveleri bol iyorum mesela sadece iyebildiğim brokoli lahana karnıbahar bide meyveler başka bişey iyemiyorum pilavdan salçalı yemekten tiksindim